2010. december 2., csütörtök

Ramos: Velem kapcsolatban mindenki túlzott

A Real Madrid második számú csapatkapitánya sajtótájékoztatón először nyilatkozott az El Clásicón történt - nem túl példamutató - jelenetei után. „Karrierem során eddig sosem sérült meg miattam senki." - védekezett, továbbá elmondta, hibás az a vélekedés, miszerint ő csak aprítani akarta Messit.

„Egy ilyen eredmény után, egy ennyire fontos mérkőzésen, nem beszélve az összképről, amit mutatott a csapat, egyáltalán nem voltunk megelégedve. Tudtuk, hogy a szurkolóink szenvedtek. De most az eddigieknél is jobban félre kell tenni a büszkeséget, amellyel azonosult ez a csapat. Voltak jó és rossz pillanatok is, és a Madrid mindig élen járt. Nem veszítettük el sem a bajnokságot, sem semmit, egyedül három pontot. Be kell ismerni, hogy a Barca nagyot játszott, és gratulálni nekik, mert minden jól sült el számukra, számunka pedig semmi."
A piros lapját illetően, amit a Messi ellen elkövetett kemény belépője után kapott, Ramos meggyőzően nyilatkozta: „Rosszul érzem magam a hallottakkal kapcsolatban. Egy rossz belépő miatt azt kell hallgatnom, hogy Messit akartam aprítani. Nem mondhatja senki, hogy karrierem során bárki megsérült volna miattam. Messi egy gyors játékos, és én hibáztam, de nem akartam sérülést okozni. Azt hiszem, senki sem ezzel a szándékkal lép pályára, legyen az az én csapatomból vagy a riváliséból. Az egész világ eltúlozta ezt. Sokkal többet kaptam, mint Valdés és Cristiano, vagy Pepe és Puyol. Megnéztem az ismétlést, és még a cipőm se ért hozzá, inkább a bokánk ért össze, de alighanem többet kapott Lass is, mint Messi. Nem vagyok büszke a tettemre, és bocsánatot kérek a reakcióm miatt."
Tekintettel azon döntésre, miszerint nem nyilatkozhatnak - az igazgató, Mourinho és Xabi Alonso kivételével - a vereség után, Ramos azt mondta, „a klub döntése volt, egy ideges pillanat és egy rossz eredmény után. Ezekben a pillanatokban nyugodtan kell gondolkodni, mert egy heves, hirtelen jött döntés hatására ostobaságokat mondhatnak. Ma pedig itt vagyok én, mint csapatkapitány, hogy válaszoljak a kérdéseitekre."
Ramos megerősítette, hogy volt egy értekezése Mourinhóval, de nem tért ki a részletekre. „Az egyetlen, amit el kell mondani, az, hogy egységesebbnek kell lennünk, mint valaha. Nem a világ vége elveszíteni egy meccset. Van, aki több évet töltött már el itt, és tudja, mit jelentenek ezek a mérkőzések."
Végül az aranylabda-szavazás gyanánt Xavi Hernándezt emelte ki. „Ő az egyik a legnagyobb jelöltek közül, aki megérdemelné, de nem csak most, hanem már évek óta."

Teljes cikk es forras: fourfourtwo.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése